Skip to main content

ZWROT / WYMIANA / REKLAMACJA

ZWROT

Jeżeli zamówiony produkt z jakiegoś powodu nie spełni Twoich oczekiwań, możesz go zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania.
W celu zwrotu odeślij produkt/y, wraz z paragonem fiskalnym i wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy sprzedaży, na adres:

ANIMUSH Agnieszka Has
ul. Trakt Lubelski 412/13
04-667 Warszawa

e-mail: kontakt@animush.pl
tel.604-603-853

Paragon znajduje się wewnątrz paczki, a formularz odstąpienia od umowy sprzedaży wraz z pouczeniem są do pobrania poniżej.

Po otrzymaniu zwrotu niezwłocznie zwracamy środki na konto.
W przypadku płatności przez PayU lub PayPal zwrot wpłaconych środków zostanie dokonany w taki sam sposób, w jaki zostało opłacone zamówienie.

Zwrot opłaty za przesyłkę dotyczy sytuacji, gdy zwracane jest zamówienie w całości. Koszt zwrotu zamówienia do sklepu ponosi kupujący.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

WYMIANA

W celu wymiany odeślij produkt/y wraz z karteczką z numerem zamówienia i informacją na co mamy wymienić oraz napisz maila na kontakt@animush.pl . Nie ma potrzeby odsyłania paragonu fiskalnego, jeśli wymieniany produkt jest w tej samej cenie.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Więcej informacji na temat zwrotu i wymiany znajdziesz tu: Regulamin

REKLAMACJA

Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były jak najlepszej jakości, ale może się zdarzyć, że gdzieś puści szew lub któraś partia dzianiny okaże się wadliwa.
Jeśli coś takiego przytrafi się Tobie, napisz do nas wiadomość wraz z opisem i zdjęciami wady na adres kontakt@animush.pl.
Niezwłocznie zajmiemy się Twoją sprawą.